Rennes Frankrike

Vi är nere i Rennes i Frankrike och hälsar på äldsta sonen som pluggar franska och jobbar som au-pair. Så kul att träffa honom 💖💖 Det är 3 månader sen sist.  Då var han hemma en runda på höstlovet. 

Vi bor på ett jättemysigt litet lägenhetshotell med bara 8 lägenheter som ligger bara ca 5 min promenad från centrum av Rennes. Det är en  vacker stad med mycket att titta på. Vi har bla besökt en stor park där folk brukar promenera runt och ha picknick. I parken finns även ett fågelhund som barnen var fascinerade av samt en stor fin lekplats är de roade sig en bra stund. Isabelle ville helst inte gå därifrån. 😊 Bilder kommer senare då jag fotade med mobilen. 😊

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite bilder från tåget ner till Kastrup . Gick hur bra som helst att åka tåg med de små 😊



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljubica.blogg.se

Bloggen handlar om mig, min familj och mina största intressen, mode, smink, inredning och tillverka smycken.

RSS 2.0