Fredag igen

Imorgon har tre veckor gått sedan Chiara föddes. Obegripligt vad fort tiden går! Mannen började jobba igen i onsdags och jag har varit hemma med Bella och babyn. Det har gått mycket bättre än förväntat att ta hand om en 2-åring och en nyfödd samtidigt. Bellan är en superduktig storasyster som är jätteglad för sin syster. Hon pussar gärna på henne och gosar. Hon vill gärna hjälpa till att hålla flaskan medans pappa matar  lillasyster. ❤️  Var lite orolig över att hon kulle bli avundsjuk när hon har varit van vid att vara minstingen i familjen men det var lite första två dagarna, sen gick det över. Hennes större syskon har ägnat henne väldigt mycket tid också, så det har säkert hjälpt till. 💕

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljubica.blogg.se

Bloggen handlar om mig, min familj och mina största intressen, mode, smink, inredning och tillverka smycken.

RSS 2.0