Var tar dagarna vägen?

Nu har jag varit dålig på att uppdatera bloggen igen. Tiden bara flyger iväg när man är hemma och umgås med de två minsta pluttarna hela tiden. ❤️ Det blir mycket matande, blöjbytande, sagoläsning och lek istället för att göra de tråkiga vardagssysslorna. Inte mig emot, jag umgås hellre med barnen än att springa runt med dammsugaren i högsta hand. Det får vänta tills både makenoch jag är hemma om kvällarna eller helgerna. De två äldsta barnen på 20 och 16 år är duktiga på att hjälpa till här hemma med. Hade jag inte haft dom så hade det nog sett ut som om en orkan dragit fram här inne. 😃

Bella vill gärna hjälpa till med lillasyster och säger att det är hennes bäbis. ☺️ När vi låg och läste en bok inne på sängen för nån dag sen, så la hon armen om lillasyster och sa jag håller koll på henne mamma. Sen låg hon och gosade med henne. Är så glad över att Bella inte visar någon svartsjuka gentemot lillasyster. Det var lite de första dagarna efter att Chiara var född, men det gick över väldigt snabbt. Nu ör hon en stolt storasyster som gärna klappar och pussar på lillasyster. ❤️

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ljubica.blogg.se

Bloggen handlar om mig, min familj och mina största intressen, mode, smink, inredning och tillverka smycken.

RSS 2.0